خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/08 - 09:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اعظمی:

2 گلخانه هیدروپونیک 17 و 5 هکتاری در جیرفت آماده افتتاح است/افتتاح مجموعه سوارکاری با حدود 80 راس اسب در جاده دلفارد جیرفت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، در تشریح پروژه‌های آماده افتتاح در حوزه انتخابیه خود به 2 گلخانه هیدروپونیک 17 و 5 هکتاری، یک مرکز screen house مرکز تولید نهال مرکبات با لیبل آبی و پروژه سوارکاری با حدود 80 راس اسب در جاده دلفارد جیرفت اشاره کرد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در حوزه کشاورزی حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: البته اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه مربوط به یک دولت نبوده بلکه با همکاری وزرای دو دولت پروژه‌های بسیاری در این منطقه اجرا و افتتاح شده است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هفته آینده در بخش کشاورزی دو گلخانه هیدروپونیک 17 و 5 هکتاری و یک مرکز screen house مرکز تولید نهال مرکبات با لیبل آبی با حضور استاندار و یکی از وزرا افتتاح خواهد شد که بسیار اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: مرکز تولید کشت بافت نهال پاجوش خرمای کلوته و مجول از دیگر پروژه‌هایی است که آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و گردشگری، یادآور شد: مجموعه سوارکاری با حدود 80 راس اسب که توسط بخش خصوصی در جاده دلفارد جیرفت اجرا شده است از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افتتاح یک زمین چمن ورزشی به نمایندگی از 55 زمین چمن در دو شهرستان نیز از دیگر مواردی است که آماده افتتاح است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377656
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار